Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 lutego 2015

Roses

Przygotowania do Walentynek w pełni. Niestety jak kartki cudem nie doszły do dziadków to postanowiłam zrobić kolejne, ale to pokaże wam w kolejnym poscie. Stworzyłam walentynkową kartkę z nutką delikatności - nie przepełnioną kolorami.
Znajdują się róże ( moje ulubione kwiaty) może pospolite ale je uwielbiam zwłaszcza herbaciane!
 Znalazłam kwadratową kartkę w kwiaty ( szczerze nie pamiętam skąd ją mam), użyłam wykrojnika Die'sire Romance (Crafter Companion). Serduszko i listki wykonane z papieru perłowego. Wycieniowane różowym tuszem.








 Idealnie pasuje na wyzwanie Sketch#116Sketch #116






na wyzwanie:

Card Mania Challenge CMC#65 Add Some Red

Add-some-red




oraz na wyzwanie
#18 wyzwaniu "A Rose"








Zapraszam wszystkich do pozostawienia śladu po sobie a na pewno z wzajemnością was odwiedzę. Pozdrawiam cieplutko!









3 komentarze:

  1. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Card Mania.
    Pozdrawiam, Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.....love all the roses! Thank you for joining in with HOC! Pat DT x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje ślicznie!