Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Orange





Today I'd like to share with you an wedding exploding box

 for Bride and Groom.

Inside the box I've placed beautiful 3DWedding Arbor and

decorative elements from Craftyenjoyments. I love to glue things like this.  

It's my first untypical exploding box in orange colour.



Na wstępie pragnę zaprosić Was do mnie na Candy w którym do wygrania jest  Album. 
Dzisiaj mam dla Was pomarańczowy exploding box. Młoda para będzie miała na ślubie i weselu za kolor przewodni właśnie pomarańczowy! NIe jest to mój ulubiony ani nie znienawidzony, ale ma coś w sobie co dodaje uroku. Pierwszy raz robiłam pudełko z 3D Wedding Arbor  
Spodobało mi się sklejanie tego typu rzeczy! Mam nadzieję, że bedę miała więcej możliwości składnia i sklejania tekturek/modeli. 


Poniżej mój pierwszy nietypowy exploding box w takim kolorze!
















Pozdrawiam Cieplutko!

4 komentarze:

Dziękuje ślicznie!